|
Moderní mobilní aplikaci AAA AUTO s největším výběrem vozidel ve střední Evropě si mohou majitelé chytrých telefonů stáhnout již od minulého úterý, a to zcela zdarma. Uživatel si v přehledném rozhraní programu může vybírat ze všech 7 tisíc vozů, které AAA AUTO v současné době nabízí v České republice, ze tří tisíc na Slovensku a pěti set v Ruské federaci. Aplikace je určena jak pro operační systém iOS, tak pro Android.
|
Za první týden si aplikaci stáhlo více než pět tisíc uživatelů. AAA AUTO je jedním z největších hráčů na poli digitálního marketingu. „Pravidelně sledujeme trendy a implementujeme nejnovější technologie. Aplikací bychom rádi usnadnili našim zákazníkům snadný výběr auta odkudkoliv,“ uvádí generální ředitelka autocentra AAA AUTO, Karolína Topolová.
Velmi příjemnou funkci nabízí tzv. Parkoviště. Sem si může zákazník dočasně „zaparkovat“ automobily, které ho při výběru zaujmou. Parkoviště symbolizuje seznam oblíbených vozů. Hlavní výhodou Parkoviště je možnost prohlížet si oblíbené vozy v offline módu, tedy bez nutnosti internetového připojení. Stejně jako při vyhledávání na internetu, i zde má zákazník k dispozici rozsáhlou fotogalerii včetně podrobných informací o vyhledaném vozu, přehled akčních nabídek, slev a bonusů, kalkulačku splátek a možnost jednoduché nezávazné rezervace. Další užitečnou funkcí je ocenění vlastního vozu, který má zákazník zájem prodat. Po zadání parametrů zašle aplikace klientovi rychlý a reálný odhad prodejní ceny.
„Od aplikace si slibujeme díky zlepšení uživatelského komfortu výběru aut na mobilním zařízení především vyšší spokojenost zákazníků s našimi službami a v další verzi i poskytování nových služeb s přidanou hodnotou“, upřesňuje plány do budoucna Karolína Topolová. Aplikace nabízí v současné verzi bohatý výběr parametrů a funkcí. Další verze programu budou optimalizované pro tablety. Uživatelé budou mít rovněž možnost využít nových funkcí včetně podrobnějších recenzí jednotlivých vozidel. Zákazník si dále bude mít možnost nastavit si „vytoužený vůz“ a aplikace ho pak sama upozorní v momentě, kdy bude mít autocentrum AAA AUTO takový automobil k dispozici.
Na základě monitoringu vyplynulo, že doba návštěvy v aplikaci se od spuštění zvedla o 50%. Stejným poměrem se zvýšil počet navštívených stránek.
Od spuštění již třetina všech mobilních přístupů probíhá přes aplikaci. Z celkového počtu 5.000 stažení připadá prozatím 56% na ČR, 34% na Slovensko a 3,8% Rusku. Značkám smartphonů se staženou aplikací vévodí se 40% Samsung. Okolo deseti procent se pohybují značky HTC, Sony a Apple. Developerem programu je firma UlikeIT, která se specializuje na vývoj webových a mobilních aplikací. Při tvorbě vsadila na přehlednost a pohodlnou a jednoduchou ovladatelnost.
Zdroj: www.aaaauto.cz